laupäev, 19. mai 2012

Uus hooaeg

Tere sõbrad!! Taaskord on kätte jõudnud uus hooaeg ja algavad ka võistlused. Asjad on pakitud ja paat on juba Hollandis, seega läheb jälle reisimiseks - cant't wait. Lahkun 18:00 lennuga Amsterdami poole, kust Lauri mu peale korjab ning kimame Medemblik'i, kus algab Maailmakarika neljas eatapp. Minu jaoks esimene välisvõistlus sellel hooajal, sest olen palju maadelnud erinevate vigastustega. Augustis olin kaks nädalat karkudel ja jaanuaris murdsin kodarluu, seega olin kuuaega kipsis käega. Not nice. Mind on asunud toetama Tele2, kes ühtlasi on ka tööandjaks ja tänu neile on minu selle aastased seiklused võimalikud. Aitäh!!!! Paadil, autol ja ka purjedel on seega kenasti ka toetaja logod. Näeb päris kena välja muide. Esimene võistlus saab olema kindlasti rohkem soojaks sõitmine ja suures osas õpitu meeldetuletamine, kuid eks vaatame, mis saama hakkab, kui kohapeal olen. Sõbrad ja trennikaaslased on mul väga tublid olnud. Karla täitis Olümpia normi ja võitis ka valiku, seega Londonisse minek. Lauri vigastas põlve raskelt, kuid tuli Miamis siiski 8-ks. Mõlemad mehed saavad olema ka Hollandis ning elame kõik kenasti koos. Finni seltskonast just liiga pLjud veel registreerinud ei ole, kuid aega veel on. Meiega elavad veel ka usakad Gordon ja treener Darrel (D), kellest oli suurt abi Helsingi EM-l, seega loodan korraliku "kooli" peale ka sellel korral. Nüüd aga sööma ja pisikene uinak ennem lendu. Tänan veel võimaluse eest Tele2'e, peatsete kohtumisteni. Martti

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar