teisipäev, 7. september 2010

Start!

On ka minuni jõudnud aeg, kui ma enam sahtlisse pakse kaustikuid treeningpäevikut ei kribla, vaid siis panen selle kõigile avalikult välja just siia! Kindlasti kirjutan siia ka erinevate reiside ja muude mõtete ning elus toimuva kohta, mis salvestamist ning analüüsimist väärivad!

Mis ma loodan blogist saada!?

Pole ju mõtet midagi niisama tegemise pärast teha! Seega loodan saada tagasisidet ja uusi mõtteid lugejatelt! Kindlasti hakkavad seda blogi uurima minu trennikaaslased, mida ma väga tervitan, kellelt on hea õppida! Kindlasti teavad treeningukaaslased teatud asjades rohkem kui mina ning ka vastupidi, seega näeks seda lehte, kui mõlemapoolset kasu! Lisaväärtusena aitab see kindlasti intellektuaalselt ka areneda, seda just kirjutamise ning mõtete korrastamise osas!

Lühidalt mainin ka ära, et hiljuti on mind tabanud väga korralik väsimus ja sellest on hetkel ka tervis natukene nõrk! Olen korralikult tööl rassinud ja ka maadelnud isiklike äridega, mis on energiat kindlasti palju ära võtnud! Sellest tuleneb ka minu tavaline probleem! Ma lihtsalt põen, et tervis halb ja, et merele ei saa! Siiski täna lähen haigena ja järjekordselt täiesti üksinda hilja õhtul-super kasutegurist siin rääkida kindlasti ei saa (võrreldes trennidega, kus saab Lauri vastu sõita), kuid usun, et motiveerin ennast piisavalt ja suudan keskenduda trenni vältel, seega tehnika tugevnemist olen märganud! Siiski tuleb saada terveks ja võtta trennidest, kus veel Finne viimast! Nv olin siiski haige, sellest ka pühapäevane puudimine-Lõvile tegi see kindlasti nalja :)!

Viimasest probleemist ehk juba homme, samuti lisan siia oma EMV analüüsi, mis ei saa just kuigi rõõmus olema, sest samuti olid probleemid peamiselt psühholoogilist ning tehnilist laadi ning võistlused ei toonud soovitud tulemust! Kohe kindlasti mitte!

Hetkel ootan Lauri tagasitulekut, koos temaga tuleb loodetavasti uus soot ja ka natukene toitu! Kui saan kätte, siis ka juba täpsemalt, et mida ma tarbima hakkan, enne kui ära lähen!

Aga uusi mõtteid juba lähiajal!

PS! Kui midagi hakkab sind väga häirima, neid kirjutisi lugedes (kirjastiil, õigekiri), siis kommenteeri1

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar