kolmapäev, 23. mai 2012

Homme esimene start

Te taas sõbrad! Avastasin, et iPad ei tekita erinevaid paragraafe, seega peate leppima ühtlase ja lohiseva tekstiga. Tänaseks olen korralikult saanud treenida kolm päeva, konsentratsioon on olnud tehnikal just viimastel päevadel, kuid kiirust ja krüssu käiku ei ole samuti unustanud. Tunne on natukene parem, kui siia jõudsin, kuid nii väheste veetundidega seda korralikku kindlust sisse ikka ei saa, kuid annan endast parima ja alla ei vannu. Darrel on mind filminud ja see on andnud võrdlemisi palju juurde, sest ennast ju merel ise kõrvalt ei näe. Teised poisid said ka vaadata mu sõitu ja võib kindlalt öelda, et kallutamine on oluliselt paranenud, kui ma vaid päeva lõpuks liialt väsinud ei oleks. Käigu kiirus ei ole just eriti hull, ostsin uue purje ja see sobib mulle kõvemates tingimustes mõnevõrra paremini, olles lamedam. Saavutan kontrolli paadi üle. Olen saanud purjetada kuni 15 sõlmeses tuules ja korraliku ning tiheda laineloksuga, eks paistab, mis tugevamad olud teevad mu kiirusega.mpaudid ja muud manöövrid on siiani kohutavad, kuid jällegi-natukene paremad, kui olid Tallinnas. Ilm on siin super. Telefon näitas päeval 29 kraadi, vesi on loomulikult jahe, kuid ei anna võrrelda Tallinnas valitsenud oludega. Tuult on samuti kenasti jätkunud. Kokkuvõttes on treenitud korralikult, ehk isegi liiga väsitanud end, kuid homme on start, seega keskendun sellele. Lauri ei ei stardi ja Deniss ei ole samuti siia laekunud. Kohalikele on see veel viimane valik Olümpiale, seega läheb siin madinaks. Homne start on kell 10:30, mis tähendab, et lähen jalutan ja puhkan veidi. Päevad tulevad pikad, sest kolme päevaga tahetakse teha 10 sõitu. Saab lõbus olemas. Homseni Martti

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar